lördag 2 januari 2010

En TUR till Chicago!

Chicago! Staden är som gjord av pengar, en dag där och du blir miljonär, eller i alla fall 15;- rikare ^^.

Idag har jag kört Chicago poker så det ryker om det och ja, som ni kanske förstod så har jag blivit 15;- rikare! Celebrera bra tider, Woho! Men det roligaste var inte att jag blivit 15;- rikare utan att dom jag spelade poker med blev till slut så förbannade på mig att dom drog hem, dåliga förlorare! Fast jag hade nog varit lika förbannad på mig om jag vore någon av dom. Jag fiskade faktiskt upp triss i ess hela tiden och det var endast tack vare att jag trodde på den magiska leprechaunen! Han är så grymt generös! Jag tror faktiskt killen gillar mig, dock inte mer än sin hög av guld han gömt vid regnbågens slut. Föresten detta inlägget är också slut! =)

2 kommentarer:

  1. Jag skulle mer säga att jag spelar som en Irländare. Leprechauns är inom irländsk folktro!
    Lär dig ett och annat innan du använder dig av dina aggressiva angrepp med massa utropningstecken!

    SvaraRadera