lördag 2 januari 2010

Nu har jag börjat inse att det är år 2010, de patetiska fyrverkerierna fick mig att missa övergången! Men aja, eftersom det nu är 2010 så hade jag tänkt mig lägga upp min "top 15 låtar från 2009" lista på min blogg. Först vill jag bara säga att 2009 har varit AWESOME när det gäller musik och jag har varit tvungen att lämna ute många av mina favorit låtar från i år utanför listan. Det fick helt enkelt inte plats o.O.
| Artist | Låtnamn |
1. JJ – Things will never be the same again.
2. Dirty Projectors – Stilness is the move
3. Phoenix - 1901
4. Yeah Yeah Yeahs - Zero
5. Animal Collective – My girls
6. The Rural Alberta Advantage -Don't Haunt This Place
7. The big pink - Velvet
8. The Flaming Lips - Watching the planets
9. JJ – Exstacy
10. Animal Collective - What Would I Want? Sky
11. Phoenix - Liztomania
12. Girls - Lust for life.
13. Bat For Lashes – Daniel
14. Big Boi (ft. Gucci Mane) – Shine blockas
15. Neon Indian - Deadbeat summer


Kan förändras med tiden!

8 kommentarer:

  1. Riktigt bra lista, åtminståne 2 låtar kommer med på min egen. Och ja, fyrverkerierna sög.

    SvaraRadera
  2. Låt mig Gissa, Animal Collective låtarna? :D.

    SvaraRadera
  3. Hihi, visste det :D. Älskar låtarna

    SvaraRadera
  4. Uppdaterade versionen är bättre!

    SvaraRadera
  5. så hade då inte min lista sett ut! :O

    SvaraRadera
  6. Hihi, men den är bra som fan! :D. Ville få in en Fever ray låt, men det gick inte :/.

    SvaraRadera